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第1回目を終え、ある程度のPRIZEのランクが見えたのもあり、応募するブランドが内容が絞り込まれた印象でした。 そんな中でも今回のエントリーブランドは個性もかなり幅広く、日本のファッションの カルチャー的な要素が幅広く感じられる内容でした。
Having finished the 1st time, I think the level of the PRIZE has become apparent and have the impression that entry brands have become quite select. The entry brands of this time were extremely broad and unique, with a broad feel of the cultural aspects of Japanese fashion.
先ずは、国内での売り上げシェアと認知度の高さ、日本の物作りへのこだわりの高さが評価の対象でした。 まさにここから海外にどうアプローチをして行くかというチャンスがあるブランドだと思いました。 この賞のサポートにより、既にある品質のクオリティと新しいクリエイティブの部分での成長を見てみたいと感じました。
First, they were highly praised for their high domestic sales, level of acknowledgement, and strong particularity towards Japanese production. I felt, they were exactly the kind of brand we are looking for, a brand at a stage and opportunity to see how they can approach overseas markets. I am interested in seeing how they would improve their already high quality and show growth in the sense of new creativity, through the support of the award.
素晴らしいプレゼンテーション力の評価とまた、店頭MDの考え方も現場目線で考えられているバランスが売り上げにも繋がりPRIZE受賞者としてしっかりと消費者までその知名度と世界観の確立をされたと思います。
Her wonderful ability in presentation, and well-balanced idea of store MD with a sales-staff point-of-view is showing results in sales, and I think she has surely established acknowledgement and her world view, even among consumers, as the PRIZE winner.